keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Meillä riehutaan ja levätään

Tämä postaus koostuu kuvista, joita olen tällä viikolla napsinut koirien touhuista.

Ekaksi pitää levätä, jotta jaksaa riekkua ja leikkiä villisti...

"Haaaaukotuussh"

"Mun tyynykasa"

Ninni ottaa rennosti

"Täälä me vaa pötkötellää"
 Ja kun on latailtu tarpeeksi akkuja, niin on aika mennä pihalle.

"Hähää, tää mun punanen pakastusrasia! Eikä todellakaan sun, senki pentu..."

"Hö, eikö se kakara tajunnu, että sen pitää lähtee juokseen mun perässä, kun mulla on tää pakastusrasia?!"

Tuijotuskilpailu

"Nappaan tän vaahteranlehdenkin, jotta pentu ei vaan sitä saa..."

Ninni 9 viikkoa


"Mitä sä siellä linssin takana teet, äippä?"


Jotain TOSI mielenkiintosta siellä oli...

Terhakka kakara
Jossain vaiheessa on ihan pakko alkaa leikkiä, jipii!









Tämmöstä menoa meillä, ei ainakaan tylsää oo elämä noiden kahden karvaneidin kans. Tänään ois Pinjalla tokokurssin toinen kerta, mutta sitä ennen lähdetään metsälenkkeilemään kera molempien koirien. Ninni on kävellyt reippaasti semmosta puolen tunnin lenkkiä, jota ollaan käyty kiertämässä. Lenkki ei tosiaan matkaltaan ole pitkä, mutta siihen kuuluu metsäpolkuja ja avoin hiekkakenttä metsän suojassa, jossa uskaltaa antaa koirien juosta vapaana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti